Every day is a new opportunity
to change anything.


6/3

När blogglusten försvinner så kan det dröja innan något rimtligt vettigt skrivs här. En arbetsvecka har försvunnit och det är helg igen, fredags mys står på schemat ikväll, jordgubbar och citronvatten har jag brevid mig och givetvis musik i små öronen mina. Imorgon kommer pappa och farmor hit, så vi ska passa på att hälsa på min faster i Granloholm över en fika och lite surr, blir mycket trevligt. Efter jobbet idag åkte jag ner på stan och mötte upp min finaste lillan, Lina. Vi tittade lite på stan innan vi avrundade med en fika, hon tog bussen hem till Bredsand och jag mot Skönsberg, ätit en god middag och njutit av Joels närhet som jag tänker fortsätta med. 
 
Återkommer. Puss!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback