Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Den dagliga vardagen fortsätter och lillan i magen verkar vilja ligga kvar och gräddas någon vecka till men för min del hade hon gärnat fått kommit igår eller förra veckan.. Allt är tungt och jobbigt nu såhär i slutet. Jag har dessutom slutat jobba nu, förra veckan var min sista vecka och jag känner redan hur rastlösheten kryper inom mig... Vädret utomhus gör inte saken bättre direkt, grått och trist annars så hade ju en promenad suttit fint för mina ben.
 
Annars så flyter livet och diverse saker på, jag och Joel har kommit i ordning i våran fina lägenhet och snart är våran familj helt komplett. På lördag åker jag till Härnösand och övernattar och ska även passa på att fira min finaste lilla älskling Jonas på sin 2 årsdag, helt sinnes att den lilla grabben redan är 2 år.. Tiden springer iväg och jag bara älskar att få se honom utvecklas, min lilla mini människa. Och längtan som jag har tills min egen kommer till världen och få se henne utvecklas dag för dag, den längtan ska vi inte ens tala om. 
 
Vad dagen erbjuder vet jag inte riktigt ännu, vi låg kvar länge i sängen idag vilket var riktigt skönt. Annars brukar min egna lilla väckarklocka i magen vilja vakna runt halv 6, frukosten ligger i magen sedan ett tag tillbaka så nu har jag parkerat rumpan i mitt hörn i soffan med hörlurar och musik. Kanske ska ta och slå mamma en signal och se vad hon har för sig, hon blir nog lycklig av att få bjuda mig på en kopp kaffe precis som nästan alla andra dagarr och kvällar nu för tiden, så glad i själen över att vi kommit närmare varandra trots omständigheter. Mamma är alltid mamma, så är det ju. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback