Every day is a new opportunity
to change anything.


bf+1

Ja ingen bebis som ville komma ut igår på den beräknade tiden minsann! Hon verkar trivas där inne nu när kylan börjar komma, igår kom första snön också här i Sundsvall men som försvann lika fort igen. Helgen har bestått av mys som alla andra dagar i veckan, lördagen var jag hos syrran och spelade sällskapspel med henne och Mange. Går dagen tog jag och Joel en sväng på Birsta för att försöka hitta några julklappar, och det gjorde vi. Skönt att några familjemedlemmar är färdiga nu, nu har bara jag några kvar på min sida som jag tänkte försöka hitta åt idag när jag och svärmor ska passa på att umgås lite. Längtar som tusan till julen, bästa på hela året!! Och för första gången så ska vi få fira tillsammans, våran familj. Min och Joels. Hur fantastiskt låter det inte? Att få äta jul frukosten tillsammans, dela ut julklappar och bara mysa med barnen, detta är det finaste en människa kan drömma om, att få bilda familj med sin andra halva. Jag är förbannat lycklig!  kvällen tänkte jag försöka ta mig till mamma en sväng som ville träffa mig och umgås lite, så vi får se vad kroppen säger ikväll. 
 
Just nu sitter jag med musik öronen och inväntar svärmor som sagt och förhoppningsvis ligger våran dotter i min famn inom de närmaste dagarna, hoppas jag! Nu är jag less på att knappt kunna röra mig, och den där längtan ska vi inte ens tala om, nog för att dessa 9 månader har gått otroligt fort så går allt så segt nu. Vi är så redo att träffa dig nu gumman, KOM UT! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback