Every day is a new opportunity
to change anything.


26/1

Efter en underbar helg så laddar jag upp för en ny arbetsvecka. Fredagen tillbringade jag och Joel i soffan, vi båda somnade efter en arbetsdag, jag förflyttade mig vidare till sängen medans Joel var uppe en stund. Lördagen var man utvilad och laddad för en ute kväll med moster och systrar, vi åt en god middag på stan och sedan blev en liten utgång på dallan, en mycket fin och trevlig kväll. Söndagen var tvn och sängen min bästa vän. 

Imorse vaknade jag av kaffe på sängen av min snygging innan han stack iväg på jobbet. Så nu har jag njutit av en kopp kaffe och mys musik. Nu fattas bara färgen i ansiktet, sedan är jag redo för en dag på jobbet. Kvällen får tvättstugan och jag tillbringa tillsammans :) Nä, nu ska jag dricka upp mitt glas med jucie. På återseende! 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback