Every day is a new opportunity
to change anything.


18/1

Ännu en helg av januari är över, denna helg var Vincent helg. Jag tillbringade min lördag i birsta med mamma, handlade lite smått och gott till hennes lilla lya, jag fick agera bär hjälp så mamma var mycket nöjd med en dag med sin dotter. Kvällen bestod av film och jag brann som vanligt av i soffan. Idag har vi varit ute och lekt i snön och en sväng till lekparken blev det också.
 
Imorgon är det jobb, för er som inte vet. Jag har fått förlängt jobb på den mest fantastiska arbetsplats som ni kan tänka er, självklart Storkens förskola. Ingen är lyckligare än mig som får fortsätta tillbringa mina dagar lite till med så underbara människor. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn på knänen, musiken i öronen efter ett lagomt långt samtal med min saknade Emma, alltid lika roligt att få höra skvaller och skratta sådär som bara vi kan. Tänkte snart lägga mig på rygg och se en serie och försöka få mina blå att slå igen för lite sömn. 
 
-
 
När jag tänker tillbaka på hur livet såg ut förut så förstår jag inte idag hur jag valde att leva så.
Idag känner jag mig så tacksam, jag har allt jag behöver. En fin pojkvän, få men helt underbara vänner och min familj är helt gudomlig, och mitt jobb gör livet perfekt. Jag älskar livet!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback