Every day is a new opportunity
to change anything.


20 sanningar

1. Jag heter egentligen inte Theng i efternamn. 
2. Jag har gått ner 10kg sedan i mars. 
3. Jag älskar mitt jobb.
4. Jag älskar min pojkvän över allt annat. 
5. Mina bästa vänner är emelie och lasso. 
6. Jag ångrar inget i mitt liv, allt har gjort mig till den jag är idag.
7. Jag vill ha 2 barn.
8. Min pappa är min förebild i livet. 
9. Makaroner och korv är min favorit mat.
10. Jag är beroende av musik.
11. Jag har fruktansvärt dåliga matvanor. 
12. Jag vill göra massa fler tatueringar. 
14. Jag älskar promenader. 
15. Jag är oftast alltid rastlös.
16. Min mamma är alkoholist. 
17. Jag har 3 syskon.
18. Jag vill hellre shoppa till andra än till mig själv. 
19. Jag avgudar barn.
20. Jag somnar alltid till film, oavsett hur bra den är.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback