Every day is a new opportunity
to change anything.


min kärlek

Minns du den där dagen lika väl som mig?  Midsommar dagen 2012. Det kändes som vi båda var lika nyfiken på varandra,  efter en puss så var vi mer eller mindre fast i varandra kändes det som. Alla minnen som vi har skapat med varandra är alltid något som jag kommer minnas. Vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans. Både bra och dåliga saker.  Du är människan som har varit min stöttepelare i riktigt svåra stunder, när man helst bara ha velat gett upp så har du funnits där, fått mig att torka tårarna och fått mig att skratta så som ingen annan skulle kunna ha gjort. känslorna växte och blev allt större och starkare, nu är det du och jag mot världen. Du får mig att glömma allt det dåliga och bara lägga energi på det som får mig att må bra och det som ger mig lika mycket energi tillbaka. Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allt du gör? Min Joel. Vad jag älskar dig. Du har lärt mig så mycket,  speciellt hur man ska vara stark. 

Du är den finaste människan för mig, mitt allt som jag skulle kunna göra allt för. Kärleken du ger mig, om jag kunde beskriva hur tacksam jag är så skulle jag göra det. Men jag finner inga ord för hur tacksam jag är. Tack för att du finns och tack för att jag får kalla dig för min. Min älskade pojkvän, jag älskar dig. Så otroligt mycket. 

Det finaste för mig är att älskas utav dig.
Min,  min älskade finaste Joel. 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback