Every day is a new opportunity
to change anything.


21/11

Veckans sista arbetsdag och jag älskar att jag fick sovmorgon till 10 idag, vad man hinner mycket på morgonen. Njutit av en god frukost med mannen i mitt liv,  städat lägenheten och nu njuter jag av en sista kopp kaffe. Och dessutom är det Vincent helg, som jag har längtat efter den älskade pojken! Och självklart har jag köpt present ;) 

Helgen får bestå av lek och mys! :) precis som en helg ska se ut. Annars mår jag helt okej, igår efter jobbet var jag hos mamma och gjorde henne otrolig glad och tacksam, städade hennes lya då hon inte klarar av det själv. Jag fick massor av kramar som jag kommer leva på länge, räcker gott och väl för mig. 

Däckade i Joels famn framför en film efter middagen, finns inget mysigare än att somna i honoms famn, min älskade!

- här har ni världens lyckligaste tjej.  






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback