Every day is a new opportunity
to change anything.


2/3

En helg har passerat och en ny månad har kommit, närmare vår och sommar som jag längtar efter nu. I helgen har jag umgåtts med Joakim och Albin i Utansjö, bara en massa mys. Vilket var behövligt. En helg går alldeles för fort ibland, dagarna bara flyger iväg och poff så är det söndag igen. Eftermiddagen tillbringade jag med syrran, Jim och lilla älsklingen Jonas. Vi tog en enkel middag på donken idag och sedan gick vi hem och myste tills det var dags för mig att trava ner till tågstationen och ta tåget hem till Sundsvall igen, som tur var så fick jag sällskap av Mari till tåget, alltid lika skönt att träffa henne.. Få prata av sig om allt, mellan himmel och jord och hon bara lyssnar och förstår precis allting, älskade syster. Du betyder så oerhört mycket! 
 
Nu är jag hemma sedan 2 timmar tillbaka ungefär, en lång och varm dusch har jag intagit. Rensat lite i garderoben och packat badkläder tills imorgon, för imorgon minsann ska jag, Sofie, My och Simon göra himlabadet osäkert. Just nu sitter jag med en kopp te, läser lite bloggar samtidigt som jag skriver här, lyssnar på mys musik och bara chillar.. Inte alls likt mig, men måste erkänna att de är grymt skönt! Tänkte väl snart krypa ner under täcket och försöka somna till en film. 
 
Innan jag avslutar så vill jag bara ge min fina bästa vän några ord. 
Min lilla Emelie, så många år som du har stått vid min sida.
Jag är så jävla tacksam över att du finns i mitt liv. 
Min andra halva och bästa vän.
Jag älskar dig. - alltid



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback