Every day is a new opportunity
to change anything.


16/3

Sitter här med fötterna på tv-rumsbordet, datorn i knät och fin musik. Tänker på hur tacksam jag faktiskt är över livet, över det jag har, det som jag har förändrat och dom svåra besluten som jag tagit som bara har slutat till något bra. Jag har en fantastisk familj, underbara vänner, ett eget hem och ett jobb att gå till. Tacksamhet. 
 
--
 

Dom senaste dagarna har jag jobbat, och jobbat och jobbar. Sovit och ätit. Haft syrran och Jonas på besök och denna helg tillbringade jag i Utansjö med Albin och Joakim, massa mys och lek. Idag vid ett tog jag bussen hem till Sundsvall igen, åkte till syrran och kalasade lite i förskott, imorgon fyller hon 32 år. Imorgon vankas det en ny vecka och en ny jobb vecka, samt ett besök på VC för nya prover, då dom förra visade sig vara dåliga. Jag håller tummar och tår att inget otrevligt i min tarm är tillbaka. 
 
Ikväll har jag städat lite, lyssnat på musik och tänkt flera gånger om vad jag ska göra för middag men som vanligt drar jag ut på det... Så jäkla tråkigt och laga mat till sig själv, så då hoppar man hellre över det. Jag kryper nog ner under täcket i soffan framför en film istället. Ja, så får det bli!. Återkommer



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback