Every day is a new opportunity
to change anything.


Vila i frid.

Min fina vän, alla tankar snurrar i mitt huvud samtidigt som jag känner hur tårarna rinner. Ingenting i min hjärna vill förstå detta besked. Jag vet hur mycket du kämpat, allt som du har talat om för mig, alla gånger som du har gett mig ljus i livet då allting bara var mörkt. Allt som vi pratat om, är något som jag alltid kommer bära med mig. Vi fanns alltid för varandra, natt som dag och vilken tid som helst. Du kommer alltid vara den starkaste människan som jag mött, den som lärde mig att aldrig ge upp. Jag är säker på att Karro kommer ta emot dig med öppna armar, vi som pratade så mycket om henne. Jag är så jävla tacksam över att jag fick lära känna dig, du är en underbar människa Visse. Det finns få människor som dig, så unika och så otroligt omtänksam som du var. 
 
Jag saknar dig, och jag hoppas du har funnit ro och mår som en prins där uppe. 
Jag kommer alltid minnas dig och jag kommer alltid sakna dig. 
Armbandet "FUCK CANCER" kommer jag bära med mig vart jag än går, det är för Dig. 
Tack för allt, min älskade vän. Vi ses igen, på andra sidan. Vaka över mig, fortsätt ge mig vägledning i livet. 
 
Jag älskar dig, fina lilla ängel.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback