Every day is a new opportunity
to change anything.


.


       
2012.
 
     
2013.
 
Första månaden på det nya året är det inte långt kvar av och ibland kan det vara helt underbart att bara ta blickarna tilbaka i livet ibland. 
Jorå, lite kanske man har förändrats på ett år, och mer ska det bli. 
Jag älskar förändringar, nya utmaningar och bara bli överraskad av att livet har att erbjuda. 
Plockat bort alla idioter som inte förtjänar att finnas i mitt lilla liv, fått in fina människor i livet istället. Som jag är grymt tacksam över, gamla vänner som nya. 

Låt 2014, bli ett rikrigt grymt år. 
 


Vet inte riktigt vad jag ska säga om 2013, både bra och dåligt år. Både glad och ledsen över att en del människor blev monster helt plötsligt, men samtidigt så finns det inga som suger energi av mig längre, vilket jag är riktigt glad över. Jag har fina minnen som jag kommer ta med mig livet ut, alltid minnas. Det finns saker som jag kommer sakna, som jag inte kommer få uppleva i det nya året. Men jag antar att det kommer fler utmaningar och spännande händelser i det här året också. Som sagt, jag är glad över 2013 också. Jag har lärt mig grymt mycket, fått ännu mer styrka och mod i mig. Nu lägger jag 2013 bakom mig, och verkligen välkomnar det nya året som får gå som det går, motgångar gör oss starkare och mer lärdom. Jag är redo för ett nytt år och nya saker. Välkommen 2014, hejdå 2013. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback