Every day is a new opportunity
to change anything.


tidsfördriv

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Jajamensan.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej.
hur många har du varit kär i ? -  två, på riktigt
är du kär just nu ? - Nej.

- Tio frågor om dig själv
namn ? - Anna
när fyller du år ? -  1 augusti
några piercingar ? - öron, navel och tungan
vad har du på dig just nu ? - Legging, linne och hoodtröja
vilken årstid är bäst ? - Sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? -  Att få ligga kvar och dra sig nån kvart eller så
vad tycker du mest om hos dig själv ? - min as kassa humor!
vad är du bra på ? - Lyssna på människor.
vem älskar du mest på denna jorden ? - min familj och mina fina vänner 
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Beror på.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? -  Mina syskon, pappa och Emelie.
vem är den roligaste av dina vänner ? -  alla är aweomse!
vem är snyggast av dina vänner ? - Jag äger inga fula kompisar.
vem är mest partyprisse ? - Jadu, jag vet inte.
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ingen.

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Jadå.
vem är farligast i din familj ? - Ingen alls.
vem ser roligast ut i din familj ? - Lina.
vem är coolast ? -  jag?
har ni något husdjur ? - Katt
vem har du mest gemensamt med ? - Mina syskon och Emelie.
vem står för underhållningen ? - Självklart, jag.
vem sover du oftast med ? - Själv.
roligaste kvällen med familjen ? - Oj, det finns många.

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Åkt till Härnösand.
vad ska du göra nu ? - Sitta här.
har du gjort något dåligtidag ? - Nej.
vad har du ätit idag ? - Big boy.
har du duschat idag? - Yes!
är du trött nu? - inte så överdrivet
vad händer i morgon?- Ska träffa Mari och Jonas.
går du i skolan? - nej.
har du varit i skolan idag? - Nej.
 
- ANNAT
hur mår du just nu ? - Ont i leder, men annars helt okej.
har du piercat dig ? - jojo
är du hungrig nu? - nej
vad är klockan nu just nu? - 22.18

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Joel
Vem ringde du senast?  - Mari
Vem sms:a till dig senast? - Mari.
Vem sms:a du till senast? - Mari.

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Nej, igår.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Nu.

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Inte riktigt min stil
Har du sminkat dig idag? - Japp.
 
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - jaaa
Vilket är ditt favoritband/artist? - Medina, Mange Hellberg, Ken Ring, Kartellen, Petter osv.
 
- KLÄDER Har du fler än 4 linnen? - jaa
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - ja

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Klart jag är!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän ? - Nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? -  Marko.
Hur länge höll det?  - Ett år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Som det känns nu, singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
Vem sov du senast bredvid? - Emelie
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ingen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Ingen aning,
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Absolut inte.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback