Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Klockan är över tolv och en Onsdag är kommen. Men min tisdag har varit awesome, uppe med tuppen och drack morgon kaffe och sedan gick jag till bussen och åkte till Mitthem och skrev på mitt kontrakt på lägenheten. Hur jävla awesome låter det inte? MITT HEM, MITT BOENDE, PÅ RIKTIGT!!! Ingen kan vara lyckligare än jag. 
 
Hann även med och få träffa mamma idag, vilket var mycket efterlängtat. Kramades lite innan jag åkte vidare till Pia och tog en kaffe och käkade lite frukost, därefter åkte jag vidare till Yvonne för ännu mer kaffehäng och surr. Avslutade dagen med en pizza med syrran och Yvonne, lite lyx mat är man väl värd såhär när man har skrivit kontrakt och allt? :D 
 
Sängen har fått varit min bästa vän ikväll, öroninflammation och en dunder förkyldning ville tydligen min kropp dra på sig. Musik, cigg och datorn har jag varit sysselsatt med. Imorgon är en ny dag, nya möjligheter. Dag för dag. Det blir bäst så!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback