Every day is a new opportunity
to change anything.


*

En sån där kväll som man tänker extra mycket men samtidigt känner en glädje i kroppen. Detta inlägg får flyta på med alla möjliga ord, meningar från hjärnan. Det som kommer fram helt enkelt. 

Först och främst, har jag svårt att förstå att 2013 är slut, att det är ett nytt år nu och alla möjliga möjligheter kan hända, men en del saker står fortfarande stilla. Utan total förändring, det är mycket bra som hände 2013, men också mycket dåligt som jag har fått tagit lärdom av, som också gör mig stolt över mig själv. Och det bästa av allt är att jag har gjort ALL förändring på egen hand. Inte många som klarar det alla gånger, men det gjorde jag.. Jag har en lååååång bit kvar, men en dag i taget och ett steg i taget. 

Ja, jag är rätt stolt med mig själv. Med en klapp på axeln så säger jag, 9 månader. JAG ROCKAR!!!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback