Every day is a new opportunity
to change anything.


5/1

Ett nytt år har kommit och jag ska göra allt för att detta år ska bli perfekt. I torsdags tog jag tåget till Östersund för att spendera några dagar med min efterlängtade vän Emelie, dagarna börjar närma sitt slut men jag har haft underbara dagar här, bara massa mys och ett bio besök. 

Imorgon rullar jag hem mot Sundsvall igen, grymt tråkigt men det som glädjer mig är att på tisdag skriver jag kontrakt på den nya lägenheten och jag kan inte vara annat än lycklig just nu. 

Just nu ligger vi i varsin soffa som vi hat gjort mestadels av dagen och jag har lyckats dragit på mig en förkyldning... Hoppas den går över fort bara så jag kan börja jobba igen! 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback