Every day is a new opportunity
to change anything.


27/1

Har intagit en ny vecka, helgen har varit underbar. I lördags hade jag, Sofie och Mari en syskon kväll som slutade med en krogrunda, riktigt mysigt och mycket skratt. Söndagen mådde man som man förtjänade efter en rolig utekväll. Vi degade i soffan mestadels av dagen och avslutade kvällen med pizza till kvällsfika. 
 
Idag kom pappa, för att hämta Mari och Jonas. Jag hängde med till birsta för att passa på och byta mina hörlurar. Vi passade även på att ta en lunch på IKEA, fick skjuts hem av pappa sedan och har sedan dess degat i sängen med My framför Pippi som är hennes favorit alla dagar i veckan. 
 
Nu sitter jag med skön musik i öronen och tittar runt lite, vilket jag tänker fortsätta med hela kvällen tills det är dags att slå igen mina två blå. Nu är det bara fyra dagar kvar tills jag får nycklarna till lägenheten också, som jag längtar! 
Jag har utan tvekan som finaste storasystrarna i hela världen.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback