Every day is a new opportunity
to change anything.


20 sanningar

1. - Jag är mörkrädd.
2. - Jag har jätte svårt att sova själv, då måste jag alltid somna till film.
3. - Jag älskar musik.
4. - Jag lever för min familj.
5. - Jag älskar barn otroligt mycket. 
6. - Jag är singel.
7. - Jag hatar när folk ljuger och inte visar respekt 
8. - Jag skulle kunna göra allt för mina syskon och min pappa.
9. - Jag har gjort 6st abort. 
10. - Jag har haft drogmissbruk.
11. - Jag älskar att skriva. 
12. - Jag går ingenstans utan min mobil . 
13. - Jag är beroende av närhet. 
14. - Jag tror på ett liv på andra sidan. 
15. - Jag älskar att bli pussat på halsen/nacken.
16, - Jag har få tjejkompisar. 
17. - Jag är rökare. 
18. - Nånting i min närhet måste alltid hända. 
19. - Jag hatar att vänta.
20. - Jag har dom finaste syskon barnen i hela världen. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback