Every day is a new opportunity
to change anything.


18.48

Det enda som går runt i mitt huvud är alla minnen som vi skapat tillsammans. Alla fina stunder som vi bara har suttit och pratat om ingenting, och fått varandra att skratta. Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig, och den styrkan som du gett mig är något som jag kommer bära med mig i all framtid. Jag hade kunnat förklara hur mycket du verkligen betyder, så hade jag gjort det men samtidigt är jag rätt säker på att du vet hur mycket du betyder för mig. Jag är så otroligt tacksam över att jag fick dig i mitt liv, vi som sa att vi skulle kriga genom cancern tillsammans, finnas där och stötta varandra. Jag blev frisk, du blev en ängel. Den klaraste stjärnan om nätterna och den finaste solen om dagarna, älskade vän. Jisses vad jag kommer sakna allt som vi skapat,  jag läser våra sms om och om igen samtidigt som tårarna rinner. JAG VET att du inte vill att jag ska plåga mig själv genom att göra sånt som jag inte borde göra, men just nu måste jag bara få bli påmind lite extra om dig, alla dina fina ord som du sa till mig. Du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta och du kommer alltid finnas i mitt minne. 
 
Jag ska vara stark för din skull, för jag vet att du hela tiden ville att jag skulle vara stark oavsett hur svåra stunder jag gick igenom. Jag fick låna en ängel, som togs bort ifrån mig och alla andra alldeles för tidigt. Jag älskar dig, min fina lilla vän. Vi ses på andra sidan. 
 
ANGELS NEVER DIE
åter igen, tack för allt.. <3
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback