Every day is a new opportunity
to change anything.


4/2

Igår kom äntligen Emelie hit! Fick även besök av Lasso och Ruda som stannade på lite kaffe och surr. Jag och Emelie gottade chips och chocklad framför PH innan vi båda la oss i sängen och somnade på engång. Emelie har blivit sjuk också :( typiskt! Jag har iaf fått några ärenden gjorda på stan idag, bjöd hem Yvonne på kaffe också. Annars så har jag bara tagit det lugnt och tog en låååång powernap, vaknade runt sex och lagade ihop en enkel middag. 

Emelie degar i sängen och jag ligger på soffan och funderar om jag ska trava upp tills Skönsbergs centrum och sola lite men orken finns inte riktigt där.. Imorgon ska jag och syrran ta tag i simningen igen, känns riktigt skönt att få komma igång igen. Förhoppningsvis är kroppen redo att visa sig till sommarn. 

Målarna har varit här idag också, imorgon tar dom bort det fula röda i köket och i tv-rummet, sen är det vara bänkskivorna kvar i köket som dock skulle dröja nån vecka.. Men huvudsaken dom blir utbytta! Imorgon börjar dom måla så snart kan man göra detta hem till ett riktigt hem. Jag är rätt så säker på att jag kommer bli nöjd! :) 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback