Every day is a new opportunity
to change anything.


28/2

Jobb veckan är över och idag är jag ledig. Min vecka och dagar enbart bestått av jobb, mat och besök av Anders och Lasso i onsdags, kaffe häng och middag. Igår var jag hos syrran och myste med barnen medans hon var ute och körde lite. Imorse ringde klockan 05.30 för tvättstuga, så här sitter jag med kaffe, tända ljus och mys musik. Morgon mys med mig själv helt enkelt! 

Nu väntar jag på att tvätten ska torka så jag kan hämta den, sedan vankas en dusch och ta bussen till Härnösand, dagen spenderar jag med syster Mari och resten av helgen spenderar jag med Joakim och Albin i Utansjö, en sån där alldeles perfekt mys helg! 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback