Every day is a new opportunity
to change anything.


25/2

Dagen tillbringades på jobbet med riktigt fina ungar, idag har vi varit ute i det härliga vädret, ungarna lekte mestadels i vattnet och självklart skulle barnen som inte hade regn kläder sitta i vattnet.. Inte så mumsig lunch fick vi idag, blä... Annars så har vi myst inne, ritat, lekt, bytt bajs blöjor, torkat snor och tårar.. Skrattat och busat! Halv fem fick jag trava hemåt, trött som en jude men gjorde ordning en middag ändå. Dog en sväng i sängen som slutade med en lååååång powernap, tur Joakim ringde och väckte mig! 

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och sedan krypa tillbaka i sängen och de mer film. Imorgon är det jobb igen :):):) tur att jag älskar mitt jobb! Sen vill man ju gärna att veckorna ska gå snabbt så man får helg och ledighet också :) 

Nä, dags för en dusch. Godnatt! 

Mosters lillhjärta!








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback