Every day is a new opportunity
to change anything.


23/2

En vecka och en helg har passerat, imorgon är det en ny dag och en ny jobb dag., Veckan spenderade jag på jobbet mestadels och har haft Joakim som sällskap på kvällarna. I fredags var syrran och Jim här, en utgång som var trevlig. Lördag så kom My, som skulle spendera kvällen med mig och Joakim. Mys framför tvn med lite ostkrokar och cola. 
 
Imorse ville My vakna halv sex, så det var bara att slå på barntv och mysa med henne i soffan. Dagen har vi spenderat mestadels hemma, en sväng på dollar och willys blev det. Jag har även haft min faster och kusin Tim på besök idag, kikade lite på hockeyn som gick åt helvete men jag hade ju fint sällskap iallafalla och de va huvudsaken. Vid halv fyra rullade Joakim mot Utansjö, jag hoppade över middagen och somnade på soffan istället. Vaknade av att Emelie ringde mig, nu sitter jag bara och degar i soffan efter ett samtal med Emelie och Joakim. Funderar på att dränka kroppen i lite vatten, imorgon är det dags för jobb igen. 
 
- Ensamma kvällar ger mest tänkande.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback