Every day is a new opportunity
to change anything.


2/2

Ny inflyttad i min fina lilla lya. Första natten tillbringades med min fina syster Mari och hennes son Jonas. Vi grejade och packade upp det vi orkade tills vi bäddade ner oss i sängen. Innan det var dags att säga hejdå till Mari och Jonas så var mamma förbi på en kaffe, himla trevligt. Klockan tickade och Joakim kom till slut, vi skjutsade hem mamma och gav oss sedan ut på IKEA så att jag kunde köpa lite behövliga saker till mitt hem, birsta avslutades med donken till middag och stor handling på Willys. 

Väl hemma så gottade vi lite chips och såg på film tills det var dags att hoppa i
säng. Imorse ringde klockan tidigt, men en kopp kaffe hann vi med innan Joakim skulle återvända till Härnösand igen och jag fick besök av My som jag har spenderat min dag med, vi har myst framför massa Pippi filmer tills pappa kom hit med min tv och massa andra saker.. Men självklart glömde han tv bänken :( .. Vi hann även med en lunch på Sibylla innan vi kramade pappa hejdå som skulle åka hem till Härnösand/Häggdånger.. 

Nu har jag och My mumsat i oss en enkel middag, My myser i sängen framför Karlsson på taket och jag slappar i soffan tills My ska hem och jag ska fortsätta greja.. Men en bra helg har jag haft iaf, imorgon börjat en ny vecka. 








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback