Every day is a new opportunity
to change anything.


17/2

Min måndag började med ett besök på vårdcentralen, tog massor av prover, dels för att se om tumören har kommit tillbaka i tarmen, vilket jag får svar på om någon dag. Tror jag ska hålla tummarna lite extra för mig tills brevet kommer i brevlådan. Lågt blodtryck och dåliga matvanor, så hädanefter ska jag anteckna varje gång jag äter något och hur mycket. Bara och lyssna på läkarna och se till att kroppen blir återställd :) 
 
Annars idag så har jag umgåtts med Yvonne, vi har ätit lunch tillsammans hos mig, haft kaffe häng och avslutade dagen med solning. Nu sitter jag hemma, nerbäddad i sängen och försöker finna orken till att laga middag.. åt mig själv.. Så jävla tråkigt att äta själv, laga mat själv i huvudtaget.. Imorgon får jag äääntligen gå tillbaka till mitt fina jobb, som jag har längtat!! - En normal vardag igen. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback