Every day is a new opportunity
to change anything.


16/2

Ännu en ny vecka börjar imorgon, helgen har jag spenderat hos pappa med mina systrar Lina och Mari, självklart lilla Jonas också. Vi har bara myst på hela helgen, spelat sällskapsspel och käkat popcorn. En sån där alldeles perfekt helg! Idag blev vi upp plockade av Carina så vi slapp ta bussen jag och Lina, väl hemma så dog jag av en stund i soffan innan jag tog en varm och skön dusch. Fått i mig lite middag och nu chillar jag i sängen i väntan på att Joakim ska komma och spendera sin kväll med mig. 
 
Imorgon är det besök på VC och massa telefon samtal som måste göras, på tisdag får jag äntligen trava bort till mitt älskade jobb och spendera mina dagar med underbara ungar och fina kollegor. Jag har även gått ner 3kg till för er som ville veta liksom, glad är jag för det iaf! 
 
Nu ska jag läsa lite bloggar. Vi hörs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback