Every day is a new opportunity
to change anything.


13/2

En till vecka är nu snart slut. Imorgon åker Emelie hem efter ha varit här i nästan två veckor, givetvis kommer det bli precis lika tomt som varje gång hon åker hem.. Förhoppningsvis dröjer det inte länge till hon är tillbaka igen! Vi har inte gjort speciellt mycket då hon har varit här, jag ha rmestadels jobbat eller så har vi bara tagit det lugnt hemma. Igår var mamma och Kent på middag, medans Kent åkte hem så stannade mamma kvar och såg hockeyn med oss, precis såna där stunder älskar jag att umgås med mamma. Så himla mysigt!
 
Idag vaknade vi av allt jävla borrande, (dom håller på renovera alla toaletter i huset) men lyckades somna om till 10, klev upp och gjorde mig ordning lite sakta samtidigt som jag väntade på ett samtal från VC, där jag fick tid på måndag... Så nu får man bara vänta och sedan hoppas på att alla prover ser mega bra ut! 
 
Ikväll har vi haft Patrik på middag besök, han drog sedan till domsaga för att repa med sitt band, så jag och Emelie tog en promenad bort till Korsta och gjorde ett besök hos Annso. Fick med mig lite smått och gott till lägenheten och blev bjuden på fika. Just nu degar jag i sängen, funderar på om man ska poppa lite popcorn och mysa ner sig till en skräckfilm nu när det är sista kvällen med Emelie, eller så får man hoppas på att man får kvällsbesök av Lasso och Pattis. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback