Every day is a new opportunity
to change anything.


11/2

En ny vecka och en helg har passerat i livet, fredagen tillbringade jag med Simon som ville övernatta, han, jag och Emelie myste framför tvn och lekte massa. 
 
På lördag blev det en god lunch innan det var dags för Simon att åka på innebandy cup, 5 mål gjorde han så jag är en stolt moster! Joakim kom runt ett, hade kaffe häng innan vi besökte Ikea och lite andra affärer och hamnade sedan i Utansjö, blev bjuden på super god middag. Kvällen tillbringades med Emma och massa andra, alkohol och ett besök på krogen i Härnösand. En lyckad kväll faktiskt, då jag äntligen fick träffa massa gamla klasskompisar och de va så jävla guld!! 
 
Söndagen låg jag och Joakim i soffan framför film innan det var dags för mig att lämna Utansjö och tillbringa en natt hos syrran, myste med Jonas tills mina ögon sa godnatt. 
 
Igår kom jag hem, tog en powernap i sängen och tog mig sedan en promenad bort till syrran och hälsade på. Kvällen avslutades med en promenad hem och dog av i sängen. Idag har jag umgåtts med mamma, mor och dotter dag. Så behövligt! Vi överraskade mormor på sjukhuset, glad blev hon och vi kramades mycket. 
 
Middagen ligger nu i magen och Kristian har varit här och hälsar på, så nu ligger jag och Emelie på soffan, musiken är på och vi undrar vart våra kompisar är? .. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback