Every day is a new opportunity
to change anything.


Hej december!

Helgen är över och november månad lika så. Helgen tillbringade jag i Härnösand, fredagen umgicks jag med min efter längtade Emma i utansjö, en utgång var planerad men ändrade planer så vi degade hos henne i varsitt soffhörn framför en film och pratade om allt mellan himel och jord tills klockan blev strax efter 10, så körde hon hem mig till syrran där jag bäddade ner mig fort. 

Lördagen var jag barnvakt åt Jonas, vi åkte till Häggdånger på julmarknad och hälsade på pappa en sväng, väl hemma igen så slängde vi i oss en god middag som jag lagade ihop, sen traskade jag och Jonas upp till Mia och Camilla där Jonas fick leka av sig med emelina, påväg hem somnade lilleman gott i vagnen, vi myste i soffan med välling innan hans ögon sa upp sig för en skönhets sömn. 

Igår var vi på julskyltningen, jag hittade julklappar till Vincent och Joel, vid halv sju gick mitt tåg hemåt mot Sundsvall. Farmor vinkade av mig så fint då jag skulle åka, så nöjd med denna helg, hunnit med att träffa alla saknade människor. ❤️ 

Nu är det dags för en ny jobb vecka, längtar redan till helgen för då kommer Vincent. 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback