Every day is a new opportunity
to change anything.


9/12

Ännu en helg är avslutad och en ny vecka har fått en början. Helgen tillbringade vi med Vincent, där pepparkake bak stod på schemat. Annars har vi bara myst och rått om varandra. I söndags åkte jag till pappa och överraskande syrran som var där och hälsade på. Vi kapade och kastade in ved, pappa fick stå för middagen, han bjöd på grillat och potatisgratäng. Kvällen myste vi framför en film och självklart busade jag och kramades, pussades på min älskade Jonas. 

Igår åkte jag mot Sundsvall igen för jobb och ansvar. Kvällen igår bestod av taco mys framför film med min Joel. Idag är ännu en jobb idag, kaffe koppen står på bordet och dom tända ljusen lika så. 









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback