Every day is a new opportunity
to change anything.


14/12

Ännu en helg börjar närmar mot sitt slut.. Men en lugn och skön helg har det varit, i fredags bjöd Joel mig på spontan middag ute :) hur mysigt som helst! Sedan myste vi i soffan med musik och varsin cider/öl. Lördagen var Joels mamma, bror och Berta på besök för förråd rensning, gick ju hur fort som helst så hade man dagen fri sedan som fick bestå av god middag och mys framför filmer med gotta. 

Imorse klev jag upp tidigt, morgon pigg som man kan vara ibland. Myste ner mig i soffan framför Nyhetsmorgon och kaffe medans Joel sov vidare på söta örat. Varma mackor fick våran frukost bestå av idag, en ny städat lägenhet så ligger jag nu på soffan och funderar på vad dagen har att erbjuda mer..? Vi får se vad som tänkas hitta på :) på återseende! 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback