Every day is a new opportunity
to change anything.


10/12

Veckan fortsätter och dagarna lika så, idag har syrran och My varit här på middag, alltid lika mysigt att få rå om dom. Efter en dusch och diskat undan disken sedan middagen så ligger jag i soffan med musik innan jag och Joel ska krypa ner under täcket och se en film som får avsluta våran kväll. Imorgon är det lucia på dagis, längtar faktiskt efter att få se alla tärnor, tomtar och höra deras fina små röster. Gullungarna! Jag kommer aldrig byta jobb, och människorna som man får jobba med. Helt fantastiska! 

-

Varje kväll, varje morgon, plus nångång under dagen. Varje dag, säger vi - Jag älskar dig. 

Jag har den mest fantastiska pojkvännen man någonsin kan tänka sig, jag har aldrig nånsin känt mig så grymt älskad. Jag skulle kunna göra allt för den här mannen. Det finaste för mig, är att älskas utav dig. Min Joel. Du och jag älskling!!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback