Every day is a new opportunity
to change anything.


med ett leende på läpparna.

Med ett leende på läpparna så sitter jag här, mitt ute i skogen hos min älskade pappa. Med skön musik i öronen efter en helt fantastisk dag och kväll, förmiddagen tillbringade jag på jobbet tills klockan blev 2, så stod pappa utanför min port för att plocka upp mig och gasa mot Häggdånger, vi gjorde ett stopp på Dollar och Willys innan vi åkte vidare hemåt. Idag som denna orkade vi inte heller laga någon middag, så vi hoppade in i bilen och åkte in till stan för att käka pizza och göra ett kaffe besök hos syrran, Jim och Jonas. 
 
Väl hemma, så bytte vi om till myskläder och gav oss ut på skogspromenad i en timme, så jädrans skönt att bara trava runt, höra fåglarna sjunga samtidigt som man snackar om allt mellan himel och jord med pappa. Vi gjorde även ett besök i vedboden och högg lite ved innan vi gick in, tittat lite på tv och myst på bara. 
 
Snart ska jag bädda ner mig i sängen, imorgon kommer syrran och Jonas hit och spenderar dagen med oss och vad vi hittar på för något får vi se. Nu ska jag fortsätta med att lyssna på skön musik och spela lite spel på fb. 
 
--
 
När allt känns sådär äkta, vilken känsla. 
LYCKORUS!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback