Every day is a new opportunity
to change anything.


*

min bästa vän är. mina systrar

när jag borstar tänderna
 Så kollar jag mig alltid i spegeln samtidigt, elller går runt.

när jag lagar mat så suckar jag, tråkigt och laga mat åt sig själv.

jag är rädd för
 humlor och getingar

den värsta känslan är ångest, oro, ensamhet och nervositet.

den bästa känslan är när jag är glad och lycklig.

jag är bäst på allt.

jag är sämst på att ta tag i saker.

jag lyssnar på ulf nilsson - little by little

jag pratar ibland för fort och mumlar ganska ofta, pratar rätt så slarvigt ibland.

jag tycker om sommar, tatueringar, musik.

kärlek är
 svårt och underbart.

i somras var jag brun och glad.

sist jag grät var Tisdags.

när jag bakar kan man slå ihjäl någon med kakan.

just nu tänker jag på pappa.

idag har jag jobbat och ska fortsätta med det. 

ikväll ska jag umgås med Moa och Kicki.

imorgon kommer jag jobba sista dagen för den här veckan.

min mobiltelefon är alltid påslagen.

när jag vaknar på morgonen kollar jag alltid instagram innan jag kliver upp.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback