Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Två personer gled mer eller mindre in i mitt liv som ett bananskal, en av er för flera år sedan och en förra året. Jag vill börja med att säga att ni får absolut inte glömma bort att ni är två värdefulla människor, som förtjänar det bästa. NI ligger nära mitt hjärta och jag vill inget annat än att ni ska må bra och ha det bra. Jag vet att livet inte alltid lätt och vissa stunder är svårare än andra, men ge inte upp. För förr eller senare kommer det ett ljus, man kan aldrig veta när utan det får tiden visa. Jag är nästan säker på att det är motgångarna som gör en stark, så mycket som ni båda varit med om och ni står fortfarande på två ben, kanske inte så stadigt just nu men jag lovar er, snart kommer ni göra det. Ge inte upp! Just nu bygger ni på era ryggsäckar, som ni kanske kommer ha lärdom framöver även om allt just nu bara känns skit. Imorgon är en ny dag, och jag vet att ni är grymma människor. 
 
Ni har hjälpt mig så mycket, gett mig råd för en bra väg när det varit mörkt och nu vill jag göra detsamma för er, även om jag kanske inte är världens bästa människa på att visa det, jag kanske inte har alla svar på era frågor men jag vill att ni ska veta att jag ALLTID finns vid eran sida, vad som än händer. Vänner växer inte på träd och just därför håller jag er tätt intill mitt hjärta. Ni har gett mig mycket, och nu vill jag ge tillbaka. Finnas, trösta, lyssna, ge råd precis som ni har gjort för mig. Det är lätt för mig att säga "det kommer bli bra" för jag vet att förr eller senare kommer det bli det, så lita på mina ord. Det kanske kommer ta tid, som det ofta gör... Man blir galen, men man få vara galen, man får vara ledsen men jag finns här.. för er! 
 
 
- Jag känner tacksamhet över att ha er i mitt liv och jag vet att ni är starka, även om ni just nu känner er svaga. 
<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback