Every day is a new opportunity
to change anything.


23/4

Att få bli väckt imorse runt halv tio av Jonas och Mari var underbart, dom har varit här idag och spenderat dagen med oss. Jag passade på att städa huset åt pappa när jag ändå inte hade någon ork till att sitta ute och uggla. Annars har vi bara myst på, ätit en god middag som jag lagade ihop. 

Vid halv sex tog Mari och Jonas bussen till stan,  jag och pappa gick en liten promenad innan vi bänkade oss framför datorn en stund innan kaffe och kaka, kvällen har spenderats vid köks bordet med kortspel. Så himla mysigt! Nu ligger jag i sängen och tänkte sova, imorgon ska vi till Surhalsen och grilla om vädret tillåter det, annars får vi se vad dagen erbjuder oss. 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback