Every day is a new opportunity
to change anything.


mina bästa

Emelie, människan som jag har delat så många års vänskap med. Jag får aldrig ut dom orden som jag vill få ut, om hur mycket du egentligen betyder för mig. Med dig kan jag alltid vara mig själv, du får mig alltid på bra humör vad det än är. Jag vet att du alltid finns där för mig, jag vet inte hur jag nånsin ska kunna tacka dig för allt du gjort för mig. Jag vet att jag rent ut sagt har spottat dig i ansiktet men du har ändå aldrig vänt ryggen och bara gått. Du har förlåtit mig och tagit emot mig med öppna armar, jag vill inte ens tänka tanken på att inte ha dig i mitt liv. Vi båda har gått igenom mycket men vi har alltid krigat tillsammans tills vi är så gott som på toppen igen, faller du så tar jag emot dig och gör så gott jag kan för att kasta upp dig till toppen igen. Det finns en sak som jag hatar och det är att vi inte bor i samma stad, som vi vill. Jag är så otroligt tacksam över att du finns i mitt liv, jag vill aldrig förlora dig. Och glöm aldrig, du duger som du är, du är bra som du är, du är bäst. Jag älskar dig!
 

Yvonne, den enda människan i mitt liv som jag aldrig nånsin har bråkat med. Vi har gråtit tillsammans, skrattat tillsammans, stöttat varandra i alla lägen. Vi har alltid en lösning på våra problem, du ger mig råd, jag ger dig råd och tillsammans hittar vi alltid en lösning till den rätta vägen. Du är en unik min vän, du är en fantastisk mamma, en älskad vän och om ord kunde beskriva hur värdefull du är så hade jag gjort det för länge sen. Jag är så jävla tacksam över att du finns i mitt liv, vad hade jag gjort utan dig? Du som har svaren på mina svåra frågor, ibland fattar jag inte hur du lyckas ge så mycket kärlek samtidigt som du måste dela med dig till dina andra vänner också. Du är en grym människa, den starkaste människan som jag nånsin har träffat på. Så många motgångar du fått men ändå står på två ben och försöker hitta ljuset bland de mörka. Du ger mig styrka bara genom att visa hur stark du är. Tillsammans klarar vi allt, tillsammans är vi starkast. Jag älskar dig!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback