Every day is a new opportunity
to change anything.


4/9

September är här och likaså hösten, kallt och jävligt. Det enda mysiga är väl att man får dra på sig halsduk utomhus och mysa med tända ljus på rummet. Ja, ni nyfikna läsare kanske vill veta vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden? Jag har flyttat, till Petersvik och varför behöver vi inte gå in på. Jag mår rätt okej efter en del saker, men man är född till krigare? Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden, umgåtts med mina fina systrar och Yvonne, samt tagit tag i en del saker i livet, men inte tagit några beslut. 
 
Idag kom pappa och hämtade mig hemma för att sedan rulla vidare mot Härnösand för kalas, idag fyller min fina farmor 78 år. Vi blev bjuden på super god mat och fika, nu sitter vi hemma. Pappa ligger på soffan och jag sitter här med musik i öronen, tänkte kolla på lite serier och få tiden att gå.. Imorgon vankas det jobb här hemma på gården och städning av hus. Allt för pappa, sådeså. Nej nu ska jag glo på serier, hörs när vi hörs. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback