Every day is a new opportunity
to change anything.


16/9

Fyra år, saknaden är fortfarande lika stor. Älskade farfar!
Dagen har spenderats med syrran, först ett besök på mödra så hon fick bli en i gänget med en p-stav i armen, där efter gick vi ner på stan så jag fick bjuda henne på lunch, en god subway macka fick det bli innan vi travade runt i lite affärer, en ny bh och ett par trosor fick följa med mig hem. Klockan rann iväg och var helt plötsligt halv fyra, så då var det dags att röra sig mot Skönsberg och hämtade Simon på skolan och My på dagis i Korsta. Där travade vi som blöta katter i spö regn... inte alls blöt eller så! Väl hemma så åkte mys kläderna på, kvällen tänker jag göra så lugn som möjligt. Syrran skulle baka ihop en äppelpaj så det tackar jag inte nej till och jag ska tvinga henne och göra mer ljusa slingor på mitt huvve också. Annars tänker jag dega och åter dega. 

För er som inte visste, 
jag älskar min fina bästis.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback