Every day is a new opportunity
to change anything.


12/9

Dagen har inte erbjudit mer än lugn och ro. Fixat lite på rummet så nu är det bara hyllor som fattas så jag kan he upp lite tavlor oså. Bäddat rent i sängen har jag också gjort, nu väntas bara en dusch så kan jag nog sova som en prinsessa inatt. Tog även med mig Simon och My till lekparken efter middagen, byggde sandslott, åkte kana och gungade. Så mysigt! Nu har jag slagit ner röven i sängen med musik i öronen, här tänker jag sitta ett tag innan jag ska slänga kroppen i duschen. Imorgon ska jag vara med mina efterlängtade grabbar, Zebbe och Wille. Som jag längtat! Vad vi hittar på återstår och ser, men något roligt ska vi nog ordna! 
 
Nej nu tänker jag fortsätta med att lyssna på gamla låtar och sakna min bästis..... 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback