Every day is a new opportunity
to change anything.


8/10

Ännu en helg har passerat och en ny vecka har börjat. Fredagen tillbringade vi med Joel och Patrik, men avslutade kvällen med övernattning på sjukhuset då min höft absolut inte ville vara min kompis, inflammation i muskeln. Med medicin så ska vi nog vara kompisar snart! Lördagen när jag väl fick komma hem så duschade jag och åkte sedan vidare till Joel, där jag blev kvar tills måndag då det var dags för möte med jobb coachen. 
 
Innan jag åkte hem så tog jag en kaffe hos Yvonne och fick prata av mig lite, även hon. Är så glad att du finns! Efter middagen åkte jag och Emelie till nacksta och hälsade på Lojz där man också fick prata av sig om en del saker som var behövligt. Imorse ringde klockan runt halv 10, efter en dusch, kaffe och frukost så var pappa på plats för att rulla vidare mot Härnösand/Barsviken där vi befinner oss nu. 
 
Här myser vi med musik i öronen, tvn i bakgrunden och eldar. Jag bara älskar att få vara under samma tak som min älskade pappa! Här är mitt hem. Här stannar vi några dagar tills vi bestämmer oss för att återvända till Sundsvall igen. Hörs när vi hörs! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback