Every day is a new opportunity
to change anything.


7/11

Hallååå däääär!! Nu är jag nästan frisk, bara en jävla rethosta kvar. Och det firade jag med jobb idag på Korstaförskola, imorgon fortsätter det med jobb, imorgon tillbringar jag dagen med barn på Storkensförskola. Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan, jag har varit sjuk, legat inne, bakat med syrran, sett på film och bara tagit det lugnt. Imorgon efter jobbet åker jag äntligen hem till pappa igen, här ska firas med tårta och grejer! Imorgon fyller han år och på söndag är det farsdag, så det blir kalas heeeeela helgen! Bästa av allt är ju att lillsyrran följer med och stannar med oss hela helgen. 
 
Idag efter jobbet åkte jag till sjukhuset och hälsade på Visse som kämpar och kämpar, är så tacksam över den lilla pratstunden som vi fick, behövde verkligen det.. Nu hoppas jag bara att allting går hyfsatt, kämpa på min älskade vän. Du är alltid i mina tankar.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback