Every day is a new opportunity
to change anything.


5/11

När man inte haft lust eller är sjuk så är det okej att få ta en paus från bloggen. Helgen som var tillbringade jag med Joel, söndag kväll åkte jag hem igen. Bäddade ner mig i sängen framför serier, på natten kom förkyldningen, feber, snorig och en sju helvetes hosta. Igår låg jag i sängen exakt hela dagen, kollade på skilda världar och försökte bli frisk, idag mår jag bättre men hostan verkar inte bli bättre.. Idag har syrran varit ledig så jag har tillbringat min dag med henne, vi har bakat äppelpaj och bullar, så vi har mumsat på det och bara myst på. 
 
Just nu ligger jag i sängen och bara lyssnar på musik och kryar. Ska väl snart försöka ta mig upp till övervåningen och se vad syrran har lagat ihop för middag, men något gott är jag säker på att det är. Imorgon har jag ingen aning om vad som händer mer än att jag ska städa rummet, ser ut som en bombnedslag här... typ andra världskriget! 
 
Nej nu ska jag kika vidare. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback