Every day is a new opportunity
to change anything.


27/11

Ännu en dag har gått, idag hämtade jag Simon på skolan och vi tog bussen till stan för lite egen tid tillsammans. Vi köpte en ring åt honom som jag har lovat, en adventskalender, och skämt godis. Jag och Sofie lagade ihop middag då vi kom hem, köttfärs sås och pasta fick det bli idag. Ikväll har jag bara varit hemma, Mange har hjälpt mig och satt upp hyllorna på rummet så jag har fixat lite med kort så hyllorna fick utnyttjas lite. Lite mer ramar och foton så är jag nog nöjd sen. 
 
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, ska försöka ta mig till stan en sväng och sedan ska jag sola med Yvonne, kvällen består nog av hemma mys. Och på fredag är det jobb igen, OCH HELG! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback