Every day is a new opportunity
to change anything.


26/11

November månad är snart över och jag har tappat blogg lust. Men nu mär jag varit uppe några timmar och har tråkigt för tillfället så passar jag på att slänga in ett inlägg. Den senaste tiden har det hänt en hel del saker, både tråkiga men roliga också, därför går vi bara in på dom roliga. Vi har haft besök av Mari och finaste Jonas här, myst massor, skrattat och haft syskon middag. Vad har jag gjort annars? mestadels varit hemma, nerbäddad i sängen och bara brytt mig om mig själv vilket också kan vara behövligt, i torsdags gjorde jag ett besök på vårdcentralen för undersökning om tumören hade bestämt sig för att komma tillbaka, men NEEEEEEEJ DE HADE DEN INTE!!!!!!!!!!!!!1 jag fick klart för mig att jag är cancerfri, (men har fortfarande känslig tarm) Förstår ni hur underbart det är? Nu önskar jag bara att jag kunde bota alla andra som lider av cancer, jag tänker på er dagligen... Jag har även fått jobb, för er som ville veta. Storkens förskola, trivs som fisken i vattnet, kunde aldrig ha hamnat på ett bättre ställe. Jag älskar barnen, jag älskar personalen, jag älskar mitt jobb!!!
 
Annars har det inte hänt så jätte mycket, i helgen som var umgicks jag med några vänner hos Diana och Mice, drack lite gott, gjorde en snabbvisit på krogen, lördagen tillbringade jag med familjen hemma innan Freddan övertalade mig och följa med ut en sväng, men ja. Gratis är gott brukar man väl säga ;) Jag hade trevligt och de är väl huvudsaken! Idag står det tvättning på schemat, efter det ska jag göra mig ordning och åka och träffa Yvonne, länge sedan nu! Vad vi hittar på vet man aldrig. 
 
Just nu sitter jag med Eminem i öronen och väntar på att få hänga tvätt, ska nog läsa lite bloggar innan. Bättre sent än aldrig, varsegod för inlägget! Vi hörs, puss.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback