Every day is a new opportunity
to change anything.


11/11

Ännu en tisdag har passerat, idag gjorde jag ett besök hos min faster. Vi drack kaffe och åt hennes nybakta frallor, super goda! När vi hade kramat varandra hejdå så passade jag på att göra ärenden på stan så de blev gjort. Tog sedan bussen och hämtade My på dagis och Simon på skolan, lagade ihop en snabb och enkel middag åt mig och dom. 
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt, gjort varma mackor med syrran som kvällsfika, nu sitter jag nere på rummet med musiken i öronen och pratar med lite vänner på facebook. Tänkte väl snart bädda ner kroppen under täcket och försöka sova, man vet aldrig om man blir utringd på jobb imorgon så lika bra att vara utvilad. 
 
"run away and say goodbye"
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback