Every day is a new opportunity
to change anything.


10/11

Helgen har varit underbar, i fredags jobbade jag till halv fem sen drog jag och mötte upp Lina och fick även träffa min saknade Petra en sväng, uppskattades mycket! Jag och Lina tog bussen till Antjärn där vi blev hämtade av pappa, väl framme på byn så blev det kalas för pappa som fyllde 49år, en underbar kväll med go fika, god middag, skratt och massa gotta. Jag bara älskar såna fredagar, speciellt hemma hos pappa. Vid 12 gick jag och Lina upp och la oss och somnade till en film, lördagen spenderade vi inne, . Mari och Jim och lilla Jonas var också under samma tak som oss, så jag myste mestadels med Jonas hela dagen.. Underbara lilla unge!! Mari fixade middag som vi mumsade på, kvällen spenderade vi framför tvn med Så mycket bättre med Ken Ring, vid elva bestämde jag och Lina att gå upp på övervåningen och se på film. 
 
Idag blev jag väckt av Mari vid halv åtta, jag som hade tänkt överraska pappa med frulle på sängen men den gubben hade tydligen vaknat före mig... men han fick frukost ändå, med tända ljus. Där satt vi och myste på i mörkret och bara mådde. Idag har vi inte heller gjort något speciellt, städade lite åt pappa oså. Och självklart myst massor med Jonas!! Vid fyra vid jag och Lina hämtning av Annika i Antjärn, gasade hemåt. Väl hemma så möttes jag av Simon och My i dörren, undra om dom har saknat mig? ;) Vi myste lite innan det var dags för middag, sedan hjälpte jag Simon med sin matte och läs läxa, sjuuukt vad ungen är duktig! Mosters stora kille, kan ju inte säga annat än att man är stolt! 
 
Ikväll var det tänkt att jag skulle åka till Joel, men det blev ändringar. Så jag har chillat på rummet med datorn i knät, lyssnat på musik och tog mig en promenad till Skönsberg för att möta upp Sofie, nu är vi hemma och ska snart ha film kväll när Mange har åkt på jobbet, tror jag ska rota fram nå chips eller nått i skåpet uppe. Vi hörs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback