Every day is a new opportunity
to change anything.


30/5

Hallå där, min blogg lust går upp och ner just nu.. Den senaste tiden har jag hängt med Yvonne, tillbringat lite tid med mina fina hjärtan, Simon och My och självklart Mange och Sofie också. Annars har jag inte gjort så mycket, varit på massa möten, hängt den del på akuten. Tydligen har min kropp bestämt sig för att vara svag ett tag, så här glider jag runt med hjärnskakning och inflammerad tarm, som tur är så har jag fått papper från sjukhuset nu. Operation 13juni, och jag hoppas verkligen att tumören inte kommer tillbaka. Fuck cancer! 
 
Igår hände jag med lillebror, käkade lunch efter att jag hade kommit hem från sjukhuset, myste vid ån gjorde vi också tills jag bestämde mig för att ta bussen hem och städa, lite städning blev det så det ser väl helt ok här nu. Joel kom förbi på kaffe innan han skulle iväg och jobba, mycket trevligt kan jag tala om för er! Länge sedan jag träffade honom så det var roligt. Idag klev jag upp halv sju för att tvätta, så det har jag hållt på med hela förmiddagen, just nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska sova en stund eller om jag ska ta tag i den rena tvätten och vika den... Men vart är orken? denna värme snor energi av mig och jag glömmer bort att dricka vatten så jag blir heeeeeelt slut.... Ikväll ska jag tillbringa min tid med Joel, och vad vi ska hitta på de vet jag icke. 
 
Imorgon åker jag, syrran och ungarna till min älskade pappa och tillbringar våran helg där, och jag ska inviga mini moppen på en åk tur, klippa gräset, grilla, trava runt på tivoli och marknad och bara måååååå i värmen i Häggdånger med lätt det bästa sällskapet. Just det, jag måste göra något att äta, helt glömt bort. Men först en cigg och en kopp kaffe, återkommer nog efter helgen med bilder och då minsann ska jag berätta hur jäääääävulst trevligt vi har haft det! PÖSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback