Every day is a new opportunity
to change anything.


22/3

Länge sedan jag skrev något nu, haft funderingar på att lägga ner att skriva här.. Men det är alltid mina tankar som för mig att hamna här när jag vill lätta på hjärtat, få inlägg men bättre än inget. Det senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, eller jag kanske ska säga den senaste tiden har jag varit barnvakt åt fina barn så resten av dagarna kan ni räkna ut själva.

Igår bjöd Yvonne på min efter längtade tacotårta som satt fint som fan i magen. Tack vännen! Jag övernattade även där tills idag, idag har vi bara hängt. Jag har varit och ätit lunch och pratat av mig lite tunga saker som verkligen var behövligt. Tackar gudarna att det finns folk som är proffs sånt där... Vad hade man gjort annars? Ja inte vet jag. Just nu ligger jag helt naken på golvet, ny badad för er som ville veta det, jag har även lite musik i bakgrunden just nu spelas shaggy ifall ni ville veta det också.. Jag har även plasserat min 9onde tatuering på kroppen, denna gång lite ovanför nyckelbenet. En text till min enda fina lillasyster!

Räcker det med info nu? Ja för denna gång så... Återkommer, när jag har något att säga. Trevlig helg! Puss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback