Every day is a new opportunity
to change anything.


13/3

Igår var det sista kvällen att ha Zebbe och Wille innan helgen börjar, då kommer grabbarna till mig och myser här hela helgen och då kommer även min ögonsten, My! Igår iallafall när jag kom hem så fick jag sov sällskap av Malin som ville komma, vi såg en film men somnade efter för texten :p haha.. Idag har jag gjort ärenden, träffat mamma en sväng, behövligt var det och varit ute och promenerat hela dagen och konstigt nog är jag inte slut i benen, men vi får väl se imorgon hur små benen mår ;) 
 
Ikväll har jag varit med Joel, vi har tittat på film och ätit massa gotta. Han gick hem för ett tag sen, så då släckte jag ner alla ljus som var tända, borstade tänderna och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät med skön musik i bakgrunden. Jag tänkte väl slå på filmen som jag och Malin skulle se igår och se om jag lyckas somna eller om jag lyckas se klart den. Imorgon kommer min efter längtade syster Mari hit och myser med mig och stannar även över helgen. Tur man får hjälp med alla barn ;) Fina syster! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback